Voor een bestelling naar Nederland, België of Luxemburg rekenen wij €5,- aan verzendkosten.
Het retourneren vanuit NEDERLAND en BELGIË is gratis en vanuit LUXEMBURG betaalt u zelf de verzendkosten.
In de regel biedt Hunter laarzen uw bestelling binnen 24 uur aan ter verzending bij onze logistiek partner DHL (m.u.v. het weekend). In vrijwel alle gevallen heeft u de volgende (werk-)dag uw bestelling in huis. Op zondag wordt er niet bezorgd door DHL.
Nee, Het ruilen tegen een ander artikel of andere maat is helaas niet mogelijk. Mocht u een ander artikel of maat wensen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.
Voor alle aangeboden producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product moet doen wat er van verwacht mag worden. Is dit niet het geval, dan zorgt Hunter laarzen voor herstel, vervanging of -als er geen oplossing meer is- voor het restitueren van het aankoopbedrag.
U kunt klachten over een geleverd product of over onze dienstverlening online bij ons indienen. Gaat u daarvoor naar ons contactformulier en vul bij Onderwerp "Klacht" in.
U ontvangt van ons binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging en u krijgt dan binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)