01

Veelgestelde vragen

Verzendkosten zijn GRATIS bij bestellingen vanaf €100,-
Dit geldt voor de landen Nederland, België en Luxemburg.


Bij bestellingen onder de €100,-
Voor afleveradressen binnen Nederland, België en Luxemburg: €5,-

 

Retourneren
De kosten voor retourneren zijn voor uw rekening.

In de regel biedt Hunter laarzen uw bestelling binnen 24 uur aan ter verzending bij onze logistiek partner DHL (m.u.v. het weekend). In vrijwel alle gevallen heeft u de volgende (werk-)dag uw bestelling in huis. Op zondag wordt er niet bezorgd door DHL. 

Nee, Het ruilen tegen een ander artikel of andere maat is helaas niet mogelijk. Mocht u een ander artikel of maat wensen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

Voor alle aangeboden producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product moet doen wat er van verwacht mag worden. Is dit niet het geval, dan zorgt Hunter laarzen voor herstel, vervanging of -als er geen oplossing meer is- voor het restitueren van het aankoopbedrag.

U heeft het product NIET bij deze webshop gekocht

Neem contact op met de winkel of webshop waar u het Hunter product hebt gekocht.

 

U heeft het product WEL bij deze webshop (hunterlaarzen.nl) gekocht

Klacht over het product:
Stuur een mail met duidelijke foto's en het ordernummer naar customercare@hunterlaarzen.nl 


Klacht over de dienstverlening:
Maak gebruik van ons contactformulier

 

U ontvangt binnen 2 werkdagen (ma-vr) een ontvangstbevestiging en daarna binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

  • Zoek op deze site het product van uw keuze..
  • Klik indien nodig de gewenste maat aan
  • Klik op “In winkelmandje” om het aan uw winkelmandje toe te voegen
  • In het overzichtje ziet u een overzicht van uw bestelling
  • U kiest voor “verder winkelen” of “naar winkelmandje”
  • Als uw bestelling compleet is, kiest u “naar winkelmandje”
  • Controleer uw bestelling; u kunt producten eventueel verwijderen door op de link “Verwijderen X” te klikken achter het betreffende product
  • Is uw bestelling in orde? Klik op “naar Kassa”
  • Op de pagina “Kassa” vult u uw factuurgegevens in. U kunt desgewenst een afwijkend afleveradres opgeven.
  • Als u uw gegevens en de bestelling heeft gecontroleerd en goedbevonden, vinkt u het betreffende vakje aan onderaan de pagina. Daarmee geeft u ook aan dat u akkoord gaat met uw betalingsplicht.
  • Kies uw betaalmethode en klik op “volgende stap”
  • U komt in uw eigen, vertrouwde betaalomgeving.
  • Klik na de betaling op “afronden” of “terug naar de website”
  • Uw bestelling is afgerond.

 

 

Klantenservice

Veilig betalen

Gratis verzending vanaf €100,-