01

Algemene voorwaarden


Artikel 1 - Bedrijfsgegevens

Fros International, inz. Hunterlaarzen.nl
Einsteinweg 25
3404 LH IJsselstein

Tel: 030-6879297
E-mail: customercare@hunterlaarzen.nl 
KvK: 33249147
BTW nr.: NL802046587B01

Artikel 2 - Totstandkoming van de overeenkomst

De overeenkomst tussen Hunterlaarzen.nl en de consument komt tot stand als de consument de bestelling op www.Hunterlaarzen.nl heeft afgerond en aanvaard en deze door Hunterlaarzen.nl middels een email is bevestigd. Zolang deze afgeronde bestelling niet is bevestigd, kan de consument de overeenkomst nog ontbinden.


Artikel 3 - De prijzen

De prijzen op deze site zijn inclusief BTW. Daar waar het een tijdelijke actieprijs betreft, wordt dit duidelijk op de site gecommuniceerd. Verzendkosten zijn GRATIS bij bestellingen vanaf €100,-. Dit geldt voor de landen Nederland, België en Luxemburg. Bij bestellingen onder de €100,- rekenen wij €5,- De kosten voor retourneren zijn voor rekening van de klant.


Artikel 4 - Levering

Hunterlaarzen.nl betracht de grootste zorgvuldigheid bij het verzenden van de bestelde artikelen en het in ontvangst nemen van retourzendingen. Hunterlaarzen.nl verzendt de geaccepteerde bestellingen zo snel mogelijk in volgorde van binnenkomst. In de regel vindt de levering plaats binnen één werkdag nadat de bestelling is ontvangen en geaccepteerd. Als een levering niet of niet tijdig kan plaatsvinden, omdat de bestelde artikelen niet op voorraad zijn of omdat de levering om een andere reden vertraging ondervindt, dan krijgt u daar zo snel mogelijk bericht van, doch uiterlijk binnen 30 dagen nadat de bestelling is geplaatst.


Artikel 5 - Bezorgadres en leveringsservice

U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen of u kunt een afwijkend bezorgadres opgeven (zie daarvoor "Leveringsadres" tijdens de bestelprocedure op deze site). Hunterlaarzen.nl verzendt gratis binnen Nederland.


Artikel 6 - Herroepingsrecht, ruilen en retourneren

Voor uw aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. In deze periode heeft u een herroepingsrecht; dit betekent dat u de mogelijkheid heeft zonder verplichtingen van uw kant de artikelen die u heeft ontvangen te retourneren. In dat geval dient u het retourformulier dat bij de levering is gevoegd te gebruiken en de artikelen onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in de originele verpakking terug te zenden op de manier zoals beschreven op de retourbon. U kunt de retourbon ook hier downloaden. U krijgt uw geld dan teruggestort op dezelfde rekening als waarmee u uw bestelling hebt betaald. Houdt u daarbij rekening met een verwerkingstijd van 10 werkdagen.


Artikel 7 - Transportgarantie

Het risico van beschadiging en/of vermissing ligt tot aan het moment van bezorging bij Hunterlaarzen.nl, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen. Als u vóór het openen van uw pakket schade constateert aan de verpakking, meldt dit dan direct aan de transporteur en neem dan meteen contact op met Hunterlaarzen.nl. Als u het pakket al hebt geopend op het moment dat u de schade constateert, moet u de aanwijzingen op het bij de zending gevoegde retour- en ruilformulier volgen. Ongebruikte beschadigde artikelen worden kosteloos door Hunterlaarzen.nl vervangen door een zo goed mogelijk gelijkend artikel. Als dat niet mogelijk is, wordt het artikel vergoed.


Artikel 8 - Leeftijdsgrens

Door een bestelling te plaatsen verklaart u automatisch 16 jaar of ouder te zijn, danwel dat uw ouder of voogd op de hoogte is van betreffende bestelling.


Artikel 9 - Reclameren

Mocht u niet tevreden zijn over het geleverde artikel, neemt u dan contact op met Hunterlaarzen.nl binnen één maand nadat het gebrek zich heeft geopenbaard, dan wel dat u daar redelijkerwijs kennis van heeft kunnen nemen. Een bij Hunterlaarzen.nl ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft, antwoordt Hunterlaarzen.nl binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Hunterlaarzen.nl probeert klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.


Artikel 10 - Afwijkende of aanvullende voorwaarden

Afwijkende of aanvullende voorwaarden, anders dan in deze Algemene Voorwaarden bepaald mogen niet ten nadele van de consument zijn en moeten schriftelijk worden vastgelegd, danwel op een eenvoudige manier door de consument kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.